Fra kaos til system

Den Nojn’e proces

Et hvert projekt starter med at identificere kerneproblemet. Næste skridt er at samle tilpas viden og forståelse for problemstillingen (Undersøg og indsaml data fasen) til at vi kan lægge en klar plan for hvordan en løsning opnåes (Syntetitser og valider).
Når løsningen er bygget, bliver alt dokumenteret og efterbehandlet, så løsningen forbliver holdbar og kan overdrages til andre at vedligeholde, uden at indsigter og erfaringer går tabt (Strukturer, byg og dokumenter).

this is how we do it 🎵

  • Undersøg og indsaml data

    Indsamling af indsigter og date. At forstå kerne forretningen og kerne problemstillingen. Spørge og spørge igen. Skrivebords-research så vel som field-research: interviews af målgruppen, forstå hvad fanger deres interesse. At finde inspiration fra lingende projekter, historier og scenarier der kan drages erfaringer og inspiration fra. Skitsering af løsninger. Få feedback. Eksperimenter med varianter. Find omridset af en løsning for at fange kernen af problemet.

  • Syntetiser og valider

    Vend indsigter og data på hovedet, på vrangen, på siden. Valider at kerneproblemstillingen er den mest relevante og korrekt opfattet. Stil flere spørgsmål. Valider ideer og koncepter. Syntetiser research-resultater og feedback. Identificer elementet der udgør kernen. skitser detaljerne til en endelig løsning- Planlæg byggeprocessen.

  • Strukturer, byg og dokumenter

    Strukturer kerne elementer. Design og nyg løsningen, iterer og juster. Test og dokumenter kerneprincipper, designelementer, kode og hvordan løsningen bedst bruges og vedligeholdes. Overdrag alt med kærlighed og omtanke til de der skal adoptere løsningen.


Flere “How to” beskrivelser:

  • Digital strategi

    Hvordan fordeles budgettet bedst på digitale løsninger? Hvilke initiativer kan styrke din forretning bedst og hvilke løsnings-afhængigheder bør du tage hensyn til? Et digitalt roadmap er en solid plan til prioritering og implementering af digitle projekter.

  • Designsystemer og brand guidelines

    De rigtige værktøjer til at udtrykke din forretning, så du står stærkt i dit udtryk og ikke skal bruge unødige ressourcer på at vedligeholde dit site og dit kommunikationsmateriale

  • Brand kommunikation

    Hvad er din historie? Kommer du ud over skærmkanten med dit brand? Står det kniv skarpt hvad din forretning kan og står for? En skarp brand identitet sikrer ren visuel og sproglig formidling af det der er din virksomheds kerneforretning